Партію «Зміна» створили росіяни — польські медіа

«Gazeta Wyborcza» цитує звинувачення з боку прокуратури та Агентства внутрішньої безпеки на адресу Матеуша Піскорського, лідера проросійської партії Зміна. Піскорський, звісно, про це нічого не знав – такою є лінія захисту політика. Як повідомляє газета, колишнього депутата партії Самооборона, а від 2013 року – лідера партії Зміна затримали минулого тижня, у п’ятницю відбулося судове засідання (воно відбувалося за зачиненими дверима), відомо, що Піскорського звинуватили у шпигунстві на користь Росії, й арештували на три місяці.

«З документів, які має АВБ, випливає, що Піскорський від 2013 року перебував у сталому контакті з російськими спецслужбами, виконував теж завдання пропагування російських інтересів у Польщі, за це отримував фінансову користь, — читаємо у газеті. — В рамках цієї співпраці Піскорський створив політичну партію, що фінансувалася Російською Федерацією, а одне із завдань партії полягало в «створенні антиукраїнських настроїв в Польщі і антагонізаціі польсько-українських відносин». Слідчі припускають, що як Зміна, так і пов’язані з нею різноманітні товариства та організації, що займаються так званими Кресами, фінансуються та контролюються російськими спецслужбами й використовуються ними для реалізації операційних завдань. Захист Піскорського стверджує, що політик не знав, що росіяни, з якими він співпрацював, були агентами спецслужб, – читаємо на шпальтах видання «Gazeta Wyborcza».

«Зміна називає себе першою неамериканською партією у Польщі – продовжує тему «Rzeczpospolita». Газета розповідає життєпис як Піскорського, так і його партії, аналізує програму, називає її «анахронічно лівою і агресивно антиамериканською». У діяльності Зміни «неозброєним оком видно проросійську риторику, глорифікування Путіна, гостру критику Польщі. Це зацікавило АМБ ще за попереднього уряду». Видання теж цікавиться джерелами фінансування партії: «За нашою інформацією, Піскорський отримував гроші з Євразійської обсерваторії демократії та виборів, що діє в Брюсселі. Фондом керує бельгійський ультраправий політик, якого своїм лідером вважають місцеві неонацисти».

Це були польські видання, які коментують справу арешту Матеуша Піскорського. Якщо йдеться про російсбкі ЗМІ, то ту акценти розставляються дещо по-іншому. Радіо «Спутнік» називає Піскорського «першим політв’язнем кривавого режиму Права і справедливості», а партію Зміна називає «єдиною польською партією, відкритою на Росію». Піскорський, нагадаємо, був частим гостем в ефірі «Спутніка». Варто теж нагадати, що польськомовні радіопередачі «Спутніка» транслювалися теж у Польщі, однією з комерційних радіостанцій. Але через пропагадистський зміст передач з Росії, радіостанцію позбавлено ліцензії та мовлення.
Джерело

Короткий URL: http://alter-idea.info/?p=12911

Добавил: Дата: Май 26 2016. Рубрика: Новости. Вы можете перейти к обсуждениям записи RSS 2.0. Все комментарии и пинги в настоящее время запрещены.
Loading...
...

Комментарии недоступны

Загрузка...
Яндекс.Метрика Карта сайта
| Дизайн от Gabfire themes